mandag 30. april 2007

Natur 3 - uke 18




Søndag i Kvelve på Stord.

8 kommentarer:

Tone sa...

Er dette på Stord?

Elisabeth Augusta sa...

Ja, Tone det er på toppen av Fossabrekko. Går opp ved bommen opp til Kattnakken.

Anonym sa...

Så flott!

Anonym sa...

Åh... denna bilden var ju totalt... underbar? Ja, jag hittar INTE ett enda ord som räcker till för det, hua.
Jajaja, man ligger mer än i lä... med fotande och motiv runt omkring då vill säga ;) Njuter av alla bilder jag hittar på alla bloggar dock!
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig!

Anonym sa...

Kjempeflotte bilder! :)

Anonym sa...

Du har mange fine bilder. Likte spesielt dette. Får meg til å lengte opp til et stille fjellvann.

Beate sa...

Herlig bilde av fjellvann, med nydelig blå himmel som speile sæ i vannet. Kunne godt ha tenkt å pause med en kopp kaffe der ja :)

Anonym sa...

Hei. Det er eit fint bilete du har teke! Eg tenkjer med ein gong på far min som var glad i fjell og fiske, og som no nett er død. Eg lurer på om eg kan bruke biletet i songheftet til gravferda.

Håpar det er greit at eg bruker det, dersom eg ikkje høyrer frå deg (har prøvd å finna ut kven du er for å ta kontakt, ettersom det ser ut til at denne bloggsida har vore utan aktivitet ei stund..)